ANULAREA COMENZII DE CATRE ELIANA PR & COMMUNICATION SRL
- Eliana PR & Communication S.R.L. isi rezerva dreptul de a anula comanda in situatia in care aceasta nu poate fi onorata din diverse motive (de exemplu: lipsa stocului, sau existenta unor carti defecte).
- Comanda va fi anulata partial, sau total de catre ELIANA PR & COMMUNICATION S.R.L. cu anuntarea in prealabil a clientului prin telefon, sau e-mail in maximum 48 de ore lucratoare.
MODIFICAREA SAU ANULAREA COMENZII DE CATRE CLIENT
- Clientul poate solicita modificarea, sau anularea unei comenzi deja plasate telefonic sau prin e-mail, de preferinta in aceeasi zi in care a fost plasata comanda si doar daca ELIANA PR & COMMUNICATION S.R.L. confirma faptul ca nu a expediat coletul. Clientul este rugat sa contacteze ELIANA PR & COMMUNICATION S.R.L. intr-o astfel de ipoteza, pana la ora 16 din ziua in care a fost plasata comanda, intelegand ca ulterior acestui moment intervine riscul ca ELIANA PR & COMMUNICATION S.R.L. sa fi expediat comanda.
- Modificarile pot fi operate doar in masura in care comanda nu a fost expediata pana in momentul luarii la cunostinta de catre ELIANA PR & COMMUNICATION S.R.L. de solicitarile acestuia (pana in momentul confirmarii prin e-mail a livrarii coletului).
DENUNTAREA UNILATERALA DE CATRE CLIENT
- Denuntarea unilaterala a comenzii se poate face de catre client daca ELIANA PR & COMMUNICATION S.R.L. intarzie livrarea peste termenul legal de 30 de zile calculat de la data incheierii contractului, sau dupa caz peste cel comunicat in urma amanarii pentru primul termen de livrare stabilit.Termenul cu care ELIANA PR & COMMUNICATION S.R.L. poate majora termenul de livrare prin amanarea celui initial, nu poate depasi 30 de zile.
- Denuntarea unilaterala trebuie formulata in scris si expediata cu confirmare de primire, prin telefon, sau prin e-mail confirmat, mai devreme de momentul intrarii in posesia produselor comandate.
- In acest caz, daca plata s-a efectuat deja de catre client, acestuia i se vor returna banii, in maximum 14 de zile din momentul primirii produselor neacceptate de catre client, conform optiunii de plata specificata in formularul de comanda.
- In cazul in care clientul renunta la o comanda cu plata efectuata in avans cu respectarea cerintelor privind dreptul de retragere, prin transfer bancar confirmat, sau prin solutia online de plata cu cardul si in care banca emitenta a cardului clientului a autorizat tranzactia bancara, suma aceasta va fi rambursata de catre ELIANA PR & COMMUNICATION S.R.L. in maxim 14 zile de la data la care a constatat intern conformitatea produsului returnat. Pentru evitarea oricarui dubiu, ELIANA PR & COMMUNICATION S.R.L. va proceda la returnarea sumelor de bani achitate de Client numai dupa primirea si analiza in vederea verificarii conformitatii produsului.
11.DENUNTAREA UNILATERALA DE CATRE ELIANA PR & COMMUNICATION S.R.L.
- ELIANA PR & COMMUNICATION S.R.L. va putea denunta unilateral si va anula automat comanda efectuata de catre Client, chiar si fara notificare prealabila adresata clientului, in urmatoarele cazuri:
- Plata nu se efectueaza de catre Client. In acest caz comanda va fi considerata anulata si nu va mai fi onorata. ELIANA PR & COMMUNICATION S.R.L. va avea dreptul de a solicita plata de despagubiri si/sau va putea refuza onorarea altor solicitari de comenzi ale clientului respectiv.
- Clientul a plasat mai mult de doua comenzi, ulterior anulate de catre acesta.
- Anumite comenzi necesita acordul clientului pentru conditiile de livrare, plata etc. Titularii acestor comenzi vor fi contactati de catre ELIANA PR & COMMUNICATION S.R.L. telefonic sau prin email. Daca in termen de 10 zile clientul nu a trimis niciun raspuns ELIANA PR & COMMUNICATION S.R.L. isi asuma dreptul de a anula comanda.
- Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, la tarifele practicate de agentul livrator in perioada efectuarii expeditiei, urmand sa primeasca in termen de 30 de zile de la denuntarea unilaterala formulata in scris (document semnat de Client si transmis electronic, sau prin posta cu confirmare de primire) contravaloarea comenzii. Rambursarea poate fi amanata pana la momentul primirii produselor returnate, sau pana la receptionarea unei dovezi conform careia produsele au fost expediate. ELIANA PR & COMMUNICATION S.R.L. are dreptul ca atunci cand considera ca actiunile clientului au fost cu rea-vointa sa solicite acestuia daune-interese/sa retina anumite sume din valoarea totala motivat de diminuarea de valoare a produsului, in conditiile legislatiei in vigoare. De asemenea, ELIANA PR & COMMUNICATION S.R.L. isi rezerva dreptul de a refuza ulterior onorarea altor comenzi ale Clientului care a actionat cu rea-credinta exercitandu-si dreptul de retragere din contract.
- In cazul in care returnarea produselor este cauzata de existenta unor probleme legate de produs, precum deteriorari, sau neconcordanta cu comanda plasata, costurile de retur vor fi suportate exclusiv de ELIANA PR & COMMUNICATION S.R.L., in conditiile stipulate in prezentul Document.
- Retururile, (indiferent de metoda de transport aleasa), nu se vor expedia niciodata de catre client catre ELIANA PR & COMMUNICATION S.R.L. cu plata ramburs.
DISPOZITII FINALE:
ELIANA PR & COMMUNICATION S.R.L. isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari ale Site-ului/structurii acestuia/serviciului precum si orice Continut fara notificare prealabila a Clientului.