CONSULTANTA SI ANALIZA DE BRAND

11. ORIGINI
  • Cine esti?
  • De unde vii?
  • Cand ti-ai inceput activitatea?
  • Unde poti fi gasit/a pe retelele sociale?
22. MISIUNE
  • Care este rolul tau in cadrul activitatii pe care o desfasori?
  • Ce iti propui sa obtii?
  • Scopuri generale, prioritati de viata profesionale?
33. VALORI
  • Care sunt convingerile tale?
  • In ce anume crezi cand te implici in proiectele tale?
  • Ce anume te motiveaza?
44. PERSONALITATE
  • Cum arati?
  • Cum ar putea fi caracterizat brandul tau daca ar fi o persoana?
55. COMPETENTE
  • Care este aria ta de competenta?
  • Cum anume in mod specific esti mai bun pe domeniul tau?
  • De ce consideri ca esti mai bun/a decat concurenta?
66. OFERTE
  • Ce oferi clientilor tai?
  • De ce sa fii ales pentru a oferi anumite servicii?

BRANDING CONSULTANTA SI ANALIZA

Cu cat imaginea ta publica va fi mai buna, cu atat valoarea ta perceputa va fi mai buna! Dar pentru aceasta va trebui sa iti raspunzi la cateva intrebari, deoarece vei fi prima persoana la care se vor gandi viitorii tai clienti.

Te consiliez pas cu pas in construirea competentei percepute si a notorietatii pentru a avea succes si a trai sentimentul de implinire personala si vocationala!